Tamén podedes visitarme en... milenio is different

SEN COBERTURA...

Movistar, Vodafone e Orange, estes son os nomes dos principais operadores de telefonía móvil de España, que operar non dudo que operen pero no CONCELLO de Agolada dende logo que non. Ter un teléfono móvil aquí resulta difícil, case imposible sobre todo nas aldeas, xa se imaxinaran por qué, non hai cobertura en moitas, nin que foramos tercermundistas, cren que porque esteñamos un pouco afastados da "civilización" xa non nos enteramos de nada. ¡¡ISTO É UNHA VERGOÑA!!. As compañías telefónicas importalle sinceramente "un carallo" o que pase aquí total que sacarán, ................€ o mes, algo máis quizá, de chamadas das vilas do concello. Vaste a Brocos, por exemplo, unha aldea do máis corriente coma outra calquera e a cobertura é mínima se tes unha raia, xa bo é, e sen non tes que se lle vai facer. O "móvil" é un elemento imprescindible nos nosos días, no século XXI, para comunicar calquer cousa, dende que che traian unha pizza ata para chamar polo médico cando te atopas mal, unha das cousas máis habituais de por aquí, xa que a maioría da poboación é de avanzada edad. A verdade e que non sei como non hai cobertura en moitos sitios, xa que nos plagaron o campo de tiro de antenas xigantes, que ata estou a pensar que non sirven para nada, isto é un desastre. Quedádevos con esta imaxe que tomei dende lonxe.

10 pegadas:

HADEX dijo...

Tes razón o rural impórtalles nada....Tamán sucede pola zona
de onde eu son.

chimeneaverde dijo...

ALA, pues me parece fatal, a ver si se pone alguna compañía manos a la obra.

Eva dijo...

Estou de acordo contigo, e unha vergoña, e pasa case na metade de Galicia, ¿de que che sirve ter móbil se non podes chamar donde che fai falla?

Bea dijo...

Tes razón, é unha vergoña que pasen estas cousas... pero a eles o rural non lles importa o máis mínimo... pero eles o ven do xeito de que Galicia é un lugar onde non hai núcleos de poboación tan concentrados como fora de ela... senón que en galicia, atopas unha casa aquí, outra alá... e para eles o que lles supoñe son pérdidas... e como so miran polos cartos pois... tanto lles da. ë unha forma de incitar a xente a que abandone o rural... cousa que non vexo normal!

Fini Calviño dijo...

Tienes un premio en mi blog, pásate cuando quieras a recogerlo

Pakous dijo...

Hola "chaval de Agolada", Gracias por tu visita, y a Fini por ser nuestra amiga común...
Aquí en Lleida, en las zonas rurales también tenemos esos problemas de cobertura, pero por lo menos si no es una compañia, es otra la que bate la zona, y con cambiar de compañía solucionas la papeleta... A ver si os ponen una buena antena de "las de verdad", jeje.
Un abrazo,
P.D. si me visitas me gustaría que tus comentarios fueran en gallego como el blog. Vale?? ;)))

d´Agolada dijo...

Noraboa polo premio de Fini, pos agora tes un maís, pasate polo meu blog collelo. xa podes estar contento, eu dendo logo estou que me subo polas paredes con tanto premio. unha aperta.

CriS dijo...

Si que es una vergüenza... a mi me pasó aquí, una urbanización a 30 km de Madrid capital, nada aislada y demás que no me llegaba el adsl hasta el verano... de vez en cuando se me va la cobertura del tlf en mi propia casa... cada vez que llueve la luz se va...
Menudas infraestructuras..... todo lleno de cables y luego...

Anónimo dijo...

Tes un premio no meu blog. Pásate a ver cal é. Unha aperta.

Druid dijo...

Aqui importan as cidades, que son as que mais incautos con bolsillos a vaciar por metro cadrado ten...
o demais... pois xa se ira trampeando.
Apertas.