Tamén podedes visitarme en... milenio is different

algo novo

O outro día o meu amigo David do blog de d'Agolada acaboume por convencer para crear un novo blogue. E aquí estou despois de estar unha tarde diante do ordenador configurando as chorradas, despois de estar outra tarde pensando no título e de escribila primeira entrada por fin podo estar orgulloso de poder decirvos a todos que o blog dase por inaugurado. É un blog sencillo para pasar un bon rato e disfrutar del (se se pode), alí falarei do que me apeteza en todo momento, intentarei que sexan "temas tontería" por decilo dalgunha maneira pero que espero que vos gusten, alí podedes comentar o que vos apeteza SEN CENSURA!!. Bueno espero que moitos de vos tamén vos animedes a crear outro blog algún día e ir facendo co noso traballo que a blogosfera sexa moito máis grande do que é así que sen máis, podedes visitar...................


.espero que vos guste.

9 pegadas:

insomniorizar dijo...

home, vexo que andamos todos desdoblados en varios blos, que loucura1
jejej
xa vin o teu novo bloguo, máis non achei onde deixarte un comentario!

Por certo, xa me podñíades dar un cursiño sobre como mellorar o blogue!
como facedes esas plantillas!
?

CriS dijo...

Hola, allá que voy volando, suerte con el nuevo blog. Yo no me animo a mas, ya tengo dos, uno donde escribo y otro donde muestro fotos. Tuve un tercero pero es que no me da el tiempo para tanto.
En fin, que me voy al nuevo blog a ver qué tal el comienzo!!
besos

Bea dijo...

parece que está de moda o de ter máis dun blog... eu xa non sei que escribir no meu sen que pareza aburrido... Un saúdo!

vermella dijo...

pois noraboa,eu non podería ter dous blogs,pero contanos algo xa que comenzo as vacacións e vou ter tempo libre para leer...
bico e feliz verán.

abueloscrisytoño dijo...

Cando un é novo pode con todo, poderás cos dous blog ¡adiante!
Un saúdo A. Cris

tertulias para perogrullos dijo...

Que esquecido tes isto Dany, hay que intentar repartir o tempo entre os dous blogs, que como é que non nos contaches nada da festa dos chófes? Agardo o teu post. Apertas

Unknown dijo...

Adoro o novo blogue!! jeje... polas tazas que tés na cabeceira, confésoo... porque me recordan ó café, delicioso!!

Un beijo grande!

tertulias para perogrullos dijo...

Dany, agardo ver o post sobre o accidente na Caixa xa!!! dime que tes fotos jajaja. Apertas

Cuspedepita dijo...

Supoño que isto de comezar novo blog é contaxioso, así que me achegarei con mascarilla, que xa me rouba abondo tempo Cuspe ;-)
Agora vou ver ;-)